1.Warunki sprzedaży
Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Aby dokonać zakupu konieczne jest zarejestrowanie się w systemie. Istnieje też możliwość zamówienia towaru telefonicznie lub drogą mailową: (mail powinien zawierać dane i adres zamawiającego oraz nazwę i ilość zamawianego produktu).
2.Realizacja zlecenia
Paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Termin dostarczenia paczki to zwykle 2-5 dni roboczych.
W przypadku braku danego towaru w magazynie termin ten może się wydłużyć.
Każde zamówienie musi zostać potwierdzone drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Otrzymają Państwo wiadomość mailową zawierającą szczegóły zamówienia i prośbę o odpowiedź potwierdzającą złożenie zamówienia. Wystarczy odpisać na wiadomosć dopisując słowo TAK potwierdzające złożenie zamówienia. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić.
W przypadku dużych zamówień możliwe są indywidualne negocjacje cen.
3.Płatność w formie przedpłaty na konto bankowe.
Wpłaty prosimy kierować na konto 33 1020 4027 0000 1702 1017 4599
A.G.A.T. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO * USŁUGOWE AGNIESZKA KUSIK - GRZĄDZIELEWSKA
OS. PIASTOWSKIE 8 M.22
61-147 POZNAŃ
towar wysyłamy pocztą, priorytetem poleconym na koszt klienta według aktualnych stawek Poczty Polskiej
za przesyłki pocztowe priorytetowe z zadeklarowaną zawartością.
Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu.
Miejsce odbioru ul. Wodna 10 62-095 Murowana Goślina
Dostawca: Poczta Polska priorytet |
|
0 - 1 kg | 11.00 zł |
1,01 - 2 kg | 13.00 zł |
2,01 - 5 kg | 14.50 zł |
5,01 - 10 kg | 20,50 zł |
10,01 - 15 kg | 26,00 zł |
15,01 - 20 kg | 36,00 zł |
20,01 - 30 kg | 44,00 zł |
Czas dostawy | 1-5 dni |
5.Gwarancja
Wszystkie produkty objęte są rękojmią. Podstawą rękojmi jest dowód zakupu. W przypadku reklamacji prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu.
Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas towaru. Reklamacje dostarczane są na koszt klienta a odsyłane na nasz koszt. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy firmowe są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).
Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru na koszt kupującego w terminie do 10 dni od dostarczenia przesyłki. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji oraz zawiera dołączony dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Towar nie może być zwrócony niekompletny. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania (np. folii) lub plomby zabezpieczającej.
Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrotu można dokonać po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu telefonicznie i ustaleniu ze sprzedawcą warunków zwrotu towaru i gotówki.
Zarówno zwrot i wymiana odbywa się na koszt klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Uwaga! Zwroty i przesyłki reklamacyjne należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego.
7.Inne
W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
8.Dane osobowe
1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu eflor.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.